Bałwan z rolki po papierze toaletowym

 

Rolka po papierze toaletowym to świetny materiał do tworzenia! Zresztą, potwierdzeniem tego są Wasze wiadomości, które otrzymałam za pośrednictwem Instagrama, a będące odzewem na opublikowane przeze mnie story. Padło wówczas mnóstwo fajnych pomysłów na jej wykorzystanie. Dziś, z moją córeczką, postanowiłyśmy zainspirować się jednym z nich i tym oto sposobem powstały rolkowe bałwanki! :D

Zaczęłyśmy do oklejenia rolek białym papierem, co było konieczne z uwagi na to, że znajdowały się na nich napisy. A później dałyśmy się ponieść wyobraźni :D

Pozwólcie zatem, że przedstawię Wam bałwankową rodzinkę (moja córeczka dokonała tego podziału, uosabiając bałwanki z naszą rodziną :D): 


1. BAŁWAN TATA


Jego czapka to nic innego jak skrawek czarnej skarpetki. Oczy, buźkę i guziki narysowałyśmy czarnym markerem. Marchewkowy nos wycięłam z pomarańczowego papieru technicznego. A rolę szalika pełni niebieski filc.


2. BAŁWAN MAMA



Nauszniki to zielony drucik kreatywny i dwa białe pompony. Oczy, buźkę i guziki narysowałyśmy markerem. Nosek wycięłam z papieru technicznego. A szalik został zrobiony z żółtego filcu. 


3. BAŁWAN DZIECKO


Czapka powstała z różowego filcu. Oczy i buźkę wycięłam z czarnego papieru welurowego (moja córeczka je przykleiła). Nos powstał z pomarańczowego papieru technicznego. A szalik z fioletowego papieru brokatowego. 


Dodatkowo wszystkie szaliczki "zwieńczyłyśmy" guzikami. 


Jak zawsze świetnie się przy tym bawiłyśmy. Jeszcze raz ślicznie dziękujemy za podsunięcie wszystkich pomysłów. Z pewnością będziemy tworzyć kolejne prace. A jeśli Wam uda się wykonać coś ciekawego, to koniecznie dajcie znać - z chęcią zobaczę Wasze dzieła :) 

A poniżej wpisy z innymi rolkowymi projektami:

  • Ptaki na gałązce - praca plastyczna (KLIK)
  • Chmura i tęcza - wiatrowskaz (KLIK)
  • 5 projektów z rolki dla chłopca (KLIK)
  • Kaktus z rolki (KLIK)
  • Pudełko w kształcie cukierka (KLIK)
  • Drzewo z rolki - praca plastyczna (KLIK)
  • Jabłko z rolki (KLIK)
  • Mini dynie z rolki (KLIK)
  • Baranek z rolki (KLIK)
  • Pudełko z rolki (KLIK)
  • Zwierzęta z rolki (KLIK)
  • Mini czapka z rolki (KLIK)
  • Słonecznik malowany rolką (KLIK)


Z kolei bałwana w roli głównej znajdziecie w poniższych postach:

  • Bałwany - zbiór pomysłów na prace plastyczne (KLIK)
  • Bałwan - kartka świąteczna w wersji handmade (KLIK)


Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć