Gwiazdeczka - przysięga z okazji pasowania na przedszkolaka


W ostatnich wpisach obiecałam, że pokażę Wam również pozostałe gadżety, które powstały z myślą o uroczystym "Pasowaniu na Przedszkolaka", gdyż poza giga ołówkiem czy dekoracyjną ramką, wykonałam także oprawę do uroczystej przysięgi. Tekst samej przysięgi stworzyła bowiem moja zdolna przyjaciółka, ja zaś umieściłam go jedynie na żółtej gwiazdeczce.

Sama gwiazdka powstała na bazie sztywnej tektury, do której przykleiłam z obu stron żółty brystol. Później zaś udekorowałam ją złotymi i srebrnymi gwiazdeczkami (w różnych rozmiarach). 

A poniżej kilka dodatkowych ujęć mojej pracy:





Dla przypomnienia - w ubiegłym roku przysięga miała nieco inny charakter (wszystkich zainteresowanych odsyłam więc do TEGO wpisu).



Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć