Pasowanie na Przedszkolaka - uroczysta przysięga


Dzisiaj rozpoczął się trzeci tydzień roku szkolnego... Wszelkie Rady Pedagogiczne już za nami, zebrania z rodzicami zapewne też, a przed nami kolejne wyzwania... i uroczystości. W przedszkolu bowiem nieustannie się coś dzieje. Nie ma chwili odpoczynku ;) I tak na przykład już na początku października planujemy zorganizować uroczyste "Pasowanie na Przedszkolaka". Mam już w głowie kilka pomysłów, jak tym razem zaskoczyć naszych "gwiazdeczkowych" wychowanków i (gdy tylko coś powstanie) na pewno podzielę się tym na łamach bloga ;) A dziś chciałabym pokazać Wam tekst przysięgi (z całą oprawą graficzną), który został wykorzystany podczas ubiegłorocznego pasowania... A nuż ktoś z Was będzie chciał z niego skorzystać i oprawić w podobny sposób co ja ;)


Tekst nie jest moim autorskim dziełem. Znalazłam go gdzieś w odmętach Internetu, nieco przerobiłam i nadałam mu "twórczą" formę".

Przysięga została napisana odręcznie na pomarańczowej kartce technicznej w formacie A3. Literki wycięłam z brokatowej folii piankowej, a dekoracyjne gwiazdeczki (symbolizujące nasze przedszkole - "Przedszkole Gwiazdeczka") są swoistym "gotowcem", aczkolwiek świetnie się komponują z napisem, gdyż także powstały z brokatowej folii.

Tuż po uroczystości kartka z przysięgą została przymocowana do tablicy korkowej i ulokowana w szatni, gdzie... znajduje się do dnia dzisiejszego. A wszystko to po to, by wszyscy pamiętali, że w budynku, w którym obecnie się znajdują, przebywają prawdziwe PRZEDSZKOLAKI (takie przez wielkie "P") ;)

Poniżej możecie zobaczyć, jak prezentuje się całość:






Można by powiedzieć, że to nic takiego, bo równie dobrze tekst można wydrukować na zwykłej kartce... Ale tak naprawdę to doskonała pamiątka, która przywołuje bardzo miłe wspomnienia. Myślę, że i w tym roku wykombinuję coś podobnego... Na szczęście mam na to jeszcze trochę czasu ;)


Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć