Chmury i deszcz - jesienne dekoracje przedszkolne

Jesienna aura może i nie nastraja pozytywnie, ale możemy to zmienić... na przykład poprzez stworzenie dekoracji, które może i nawiązują tematycznie do niniejszej pory roku, ale są tak śliczne, że nie będzie można przejść obok nich obojętnie. Taką też ozdobę wykonałam w ubiegłym roku. Ostatnio, przeglądając zdjęcia na karcie pamięci odkryłam, że udało mi się ją uwiecznić. Foty nie są może najlepszej jakości (dlatego przymknijcie proszę oko na wszelkie niedoskonałości), aczkolwiek zależy mi bardziej na ukazaniu, że w bardzo prosty sposób można sprawić, by przedszkolna sala ożyła i nabrała pozytywnego charakteru.

Wykonane przeze mnie dekoracje zdobiły dwie przedszkolne lampy. Wokół nich przykleiłam chmurki (w kolorze białym i w dwóch odcieniach niebieskiego), zaś spod lampy "zwisały" papierowe kropelki deszczu (wycięte ze srebrnego i niebieskiego papieru brokatowego) zawieszone na zwykłej białej niteczce. 

Niby takie proste rozwiązanie, ale za to jaki efekt! 

Co ciekawe najlepszy widok był wówczas, gdy włączało się światło (a w okresie jesiennym jak wiadomo szybko się ściemnia). W tym czasie niniejsza ozdoba po prostu "jaśniała od piękna" ;) 







Jeśli zdecydujecie się podjąć wyzwanie i zabierzecie się za produkcję takich deszczowych kropelek, uzbrójcie się dodatkowo w cierpliwość, bowiem przyklejanie poszczególnych elementów do niteczki, jest zajęciem dość czasochłonnym. Ale zważając na efekt końcowy, chyba warto się poświęcić ;)


Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć