Geometryczny lis i cytat z "Małego Księcia" - kubek ręcznie malowany


Kto śledzi moje blogowe poczynania (w tym również konto na Instagramie) wie, jak bliska jest mi książka "Mały Książę" i jak wielką sympatią darzę postać liska. Swego czasu, w specjalnym notesie, zapisywałam też swoje ulubione fragmenty, które bez zająknięcia mogłabym Wam teraz zacytować ;) A że kocham też tworzyć, to zdecydowałam się uwiecznić na jednym ze swoich kubków: zarówno liska (w formie geometrycznej), jak i jeden z cytatów (zapisany w oryginalnej formie, tj. w j. francuskim). Co mi z tego wyszło? Możecie zobaczyć oglądając zdjęcia zamieszczonej w dzisiejszym wpisie. Zapraszam! :) :)




A poniżej, dla porównania - jedna strona kubka (z liskiem) i druga (z cytatem):


(tł. z fr.: "Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu").


A co Wy umieścilibyście na swoimi kubku? ;)

PS. Gdybyście interesowali się tym, jak powstają malunki na kubkach, zajrzyjcie TUTAJ
Natomiast pod TYM linkiem możecie zobaczyć kubek, który wykonałam dla swego męża :)





Komentarze

  1. Śliczny kubeczek :) Akurat wczoraj czytałam "Małego Księcia" - najnowsze wydanie z płytą z e-bookiem. Wspaniale było móc wrócić do tej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Starałam się :) Oj, ja kocham "Małego Księcia"!!! Mój nr 1 :) Też zawsze z największą przyjemnością do niej wracam! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć