Dizzy - kubek ręcznie malowany

 

Życie u boku mężczyzny, który jest wielkim fanem gier komputerowych bywa momentami ciekawe. Zwłaszcza, gdy owy mężczyzna stawia przed nami różnego rodzaju wyzwania artystyczne, nawiązujące do tematyki "growej" ;) Wyobraźcie sobie, że miałam ostatnio okazję zmierzyć się z takim zadaniem... a efekty mojej pracy możecie zobaczyć m.in. na zdjęciu głównym. Poznajcie więc Dizzy'ego - sympatyczne super jajo, bohatera jednej z najlepszych gier przygodowych na pegasusa. :D


O tym, jak przebiega proces malowania różnego rodzaju elementów na kubkach powstał oddzielny post, także jeśli pragnęlibyście się tego nauczyć - zapraszam do zapoznania się z TYM wpisem.

Podczas tworzenia Dizzy'ego korzystałam także ze specjalnego pisaka do malowania porcelany, także tym razem w ruch poszły nie tylko farby ;)

A oto moje dzieło:





Już niebawem opublikuję wpis, w którym pokażę Wam kubki, które pomalowałam czysto dla siebie :)





Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć