Obraz z sentencją w wersji czarno - białej, malowany farbą akrylową (DIY)


Ten pierwszokwietniowy weekend spędziłam wyjątkowo aktywnie - wczoraj były rowery, a dziś ZOO... Jednakże w związku z tym, że jestem wielką pasjonatką tworzenia, toteż nie wyobrażam sobie dnia bez chwili spędzonej na malowaniu, wycinaniu czy innego rodzaju działalności artystycznej. W każdym razie jeszcze wczoraj, a dokładniej późnym wieczorem namalowałam obraz, który będzie prezentem dla moich przyjaciół. Powstał on na bazie podobrazia, a widnieje na nim sentencja mająca nawiązywać do tego, jak ważne miejsce w naszym życiu zajmuje dom.


Metoda, którą dziś prezentuję, jest świetna dla wszystkich osób, które niekoniecznie potrafią malować. Wystarczy bowiem, że posiadamy zwykłą taśmę remontową - ona rozwiąże nasze wszelkie problemy :)

Potrzebne materiały:
- podobrazie (moje ma wymiar 21x30 cm);
- linijka;
- ołówek;
- gumka do mazania;
- taśma remontowa (wąska);
- farba akrylowa (moja jest w kolorze czarnym);
- pędzelek;
- marker (mój jest w kolorze złotym)/ew. farba akrylowa.

Sposób wykonania:

Produkcja niniejszego obrazu przebiega dokładnie w ten sam sposób, co mój wcześniejszy projekt - dlatego koniecznie zerknijcie TUTAJ. Od razu pragnę zaznaczyć, że tekst, który znajdzie się na podobraziu, jest zależny od indywidualnych preferencji. Podobnie zresztą jak i kolorystyka.

Zanim spakowałam obraz w papier prezentowy, zrobiłam kilka zdjęć, byście mogli uważniej mu się przyjrzeć :)






Mam nadzieję, że prezent się spodoba ;)


Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć