Bombka z kuli styropianowej i materiału (video)

 

Od kilku lat moją choinkę zdobią dekoracje, które stworzyłam własnoręcznie. Wśród nich są bombki powstałe na bazie kuli styropianowej i materiału. To zdecydowanie mój faworyt! :D Uwielbiam je! Są mega praktyczne, bo nawet jak spadną, to nic się im nie stanie ;) Polecam szczególnie osobom, które są rodzicami małych dzieci... i właścicielami niesfornych zwierzaków :) Swoją drogą przypomniała mi się pewna anegdotka związana z moim kotem. Nasze pierwsze, rodzinne Święta z Kleopatrą były dość osobliwe. Choinka kilkukrotnie lądowała na podłodze, bo Kleo wspinała się na "wyżyny". Chyba nie muszę dodawać, że dekoracje bardzo mocno na tym ucierpiały (???) Następnego roku już sobie odpuściła wspinaczkę, a to tylko dlatego, że choinka sztuczna została zastąpiona żywą. Dodatkowo, aby nie kusić losu została ona udekorowana właśnie handmade'owymi ozdóbkami. A już teraz, za sprawą tutorialu, który niedawno ukazał się na YouTube, sami możecie stworzyć własne choinkowe ozdoby - a ściślej biorąc bombeczki :) Polecam :)





Na blogu znajdziecie też instruktaż w formie fotograficznej (klik).




W następnym wpisie poznacie kolejny, rewelacyjny sposób na przystrojenie bożonarodzeniowej choinki ;) 



Komentarze

  1. Mam kilka bombek i styropianowych jajek ozdobionych tkaniną. Bardzo lubię takie dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Super w takim razie! :) A sama je tworzyłaś? :)

      Usuń

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć