Baletnica z drutu i bibuły marszczonej (video)


Oto przed Wami jedna z moich ulubionych, świątecznych dekoracji... Tak jest, nie przywidziało Wam się - użyłam słowa: "świąteczne". Zanim jednak postukacie się palcem w czoło i uznacie, że zwariowałam, bo jak się ma baletnica do Bożego Narodzenia, to najpierw obejrzyjcie filmik, który jakiś czas temu pojawił się na moim kanale na YouTube :)




Żeby nie było - dekoracja ta ma charakter na tyle uniwersalny, że można użyć jej przy wielu różnych okazjach... ale i bez okazji - ot tak, po prostu - do przystrojenia pokoju czy innego miejsca. Ja, co prawda wyjmuję ją z pudełka wyłącznie w okresie świątecznym, ale mam już pomysł, jak by tu wykorzystać ją do stworzenia kolejnego projektu... Oczywiście, jak tylko uda mi się go zrealizować, na pewno Was o tym powiadomię ;) 



Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć