Minionek, Hello Kitty i Wojowniczy Żółw Ninja z dyni


Ci, którzy regularnie śledzą moje wpisy wiedzą, iż w ubiegłym tygodniu obchodziliśmy w przedszkolu Dynioween. W związku z tą uroczystością powstało wiele ciekawych dekoracji, które zresztą zdołałam Wam już zaprezentować (Dekoracje z okazji Dynioween). Podkreślałam jednak, że w razie gdyby powstały jakieś inne, równie ciekawe projekty, to z pewnością zamieszczę je na stronie... I tak też się właśnie dzieje ;) Wspólnie z dziećmi wykonaliśmy bowiem dyniowe odpowiedniki Minionka, Żółwia Ninja i Hello Kitty, które zresztą dumnie prezentują się na zdjęciu głównym ;)


A poniżej mała galeria naszych prac... Moi kochani poznajcie więc:

... Dynionka...

... Żółwia Dinja....

... i Dynioł Kitty ;)

Prawda, że fajny pomysł na twórcze wykorzystanie zwykłych dyń? Ja jestem w 100% zadowolona z przeprowadzonych zajęć, gdyż moi wychowankowie byli wprost zachwyceni, że będą mieli okazję stworzyć dyniowe wersje swoich ulubionych bohaterów filmowych ;)




Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć