czwartek, 19 marca 2015

Pociąg i łąka, czyli wiosenna dekoracja okienna


Obiecałam, więc słowa dotrzymuję - zamieszczam kolejną partię zdjęć ukazujących ozdoby, które stworzyłam w ostatnim czasie. Dziś prezentuję Wam wiosenną dekorację okienną z motywem pociągu i pięknej, ukwieconej łąki.

Zarówno pociąg, jak i wagony utworzyłam jeszcze w okresie jesiennym, także można by rzec, że niniejsza ozdoba przetrwała już niemal przez wszystkie pory roku... doczekała do wiosny, także pozostało jeszcze tylko lato (miejmy nadzieję, że się nie zniszczy) ;) Nie mniej postanowiłam, że wzbogacę naszą "kolejkę" o dodatkowe elementy w postaci chmurek, tęczowych kwiatków i drobniutkich, równie kolorowych motylków. A efekty mojej pracy możecie podziwiać poniżej ;)

Identyczne kwiatki, motylki oraz chmurki zawisły także na okiennej szybie łazienkowej, co miało stanowić swoistą kontynuację tejże, pociągowej dekoracji.






Trawę, chmurki, kwiatki, jak i motylki wycięłam z kolorowego bloku rysunkowego, przy czym do stworzenia środka kwiatuszków wykorzystałam brokatowy papier samoprzylepny. 
















A już niebawem kolejne wiosenne inspiracje ;)



29 komentarzy:

  1. Czy mogłabym prosić o przesłanie szablonów na meila domcia184@wp.pl
    Dekoracja wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam poproszę o szablony na kasiek898@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też justinaka25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli można to ja również proszę o szablon na anitka438@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli można to ja również proszę o szablon na anitka438@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę o szablony jak można maritakantak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabym prosić o szablony, ozdoby wyglądają cudnie:) justynap311@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli można to proszę o szablony na kasiakoziol@poczta.fm. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Można prosić o szablony?
    dariaak91@gmail.com
    Dziękuję ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym prosić o szablony,lipinska.katarzyna85@gmail.com
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy mogłabym prosić również o szablony? Z góry dziękuję :)
    sara.marcelina91@gmail.cpm

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam czy można również poprosić o szablony dekoracji?
    Pozdrawiam serdecznie
    anetam175@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam
    a w jako sposób Pani przykleja te dekoracje na szybę

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy mogę prosić o szablon? Z góry dziękuję aleksandra1853@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Super dekoracja! Jeśli można także bardzo proszę o szablony na gosiazbielska@wp.pl. Proszę także o informację czym przykleja Pani dekorację do szyby. Z góry dziękuję.
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  16. witam,też poproszę o szablony, adar200@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, równiez poproszę o szablony, adar200@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, przepiękne dekoracje! Trzeba mieć rękę do tego:) Czy i ja również mogę prosić o szablony? wioletap1981@wp.pl Z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam,przepiękne dekoracje!!! Czy i ja mogę prosić o przesłanie szablonów na maila? Z góry bardzo dziękuję wioletap1981@wp.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. Mogłabym prosić szablony ? :) aleksandra2081@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam. Mogłabym prosić szablony? :) aleksandra2081@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, czy mogę prosić o przesłanie szablonów na e-mail kali9@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam,
    wspaniała dekoracja czy mogłabym prosić o szablony na adres k.mikulska91@gmail.com. Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie, dziękuję za przesłanie ptaszków. Czy mogłabym prosić o przesłanie szablonów motylka i kwiatków. Z góry dziękuję. Mój e -mail: mgalant89@gmail.com Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, czy mogę prosić o przesłanie szablonów na e-mail aniabinik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam. Mogłabym prosić szablony? :) Dekoracje są cudne.:)E-mail: mikes297@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam, chciałabym się dowiedzieć z czego i jak trawa jest zrobiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze zwyklej kartki rysunkowej w kolorze zielonym. Nadałam jej taki kształt podczas wycinania. Ale można oczywiście najpierw zrobić sobie szkic i później wycinać po śladzie :) :)

      Usuń
  28. Witam urocze te dekoracje. Jeśli nie są zastrzeżone prawami autorskimi i można prosić o szablony. To byłabym wdzięczna pruszczanka@o2.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń