Kwiat z harmonijkowych serc


W ciągu ostatnich tygodni pracowałam nad wystrojem swojej przedszkolnej sali. A że nie miałam za bardzo czasu na tworzenie skomplikowanych dekoracji, toteż zdecydowałam się wyprodukować coś ładnego, prostego a zarazem szybkiego w realizacji. Stanęło więc na harmonijkowych motylkach, motylach origami oraz harmonijkowych kwiatach, których instruktaż tworzenia zamieszczam w tym oto wpisie. Sama nie przypuszczałam, że kwiatki te będą tak wspaniale wyglądać. Można by powiedzieć: "dekoracja idealna"! Z tych też powodów szczerze zachęcam Was do wykonania choć jednej sztuki... zwłaszcza, że taki papierowy kwiatek produkuje się wprost ekspresowo :) 

Niniejszy wpis stworzyłam na specjalną prośbę mej wspaniałej przyjaciółki, która już od dawien dawna suszyła mi głowę, bym zamieściła instrukcję tworzenia owego kwiatka. Także, Emilko - nareszcie się doczekałaś ;) Teraz będziesz mogła wyprodukować całą masę takich ozdób do swojej sali ;) 

A już w poniedziałek zobaczycie całą serię zdjęć przedstawiających wystrój mojej sali, w tym i harmonijkowych kwiatów. Póki co musicie zadowolić się wyłącznie fotką główną ;)

Potrzebne materiały:
- 3 harmonijkowe serca (instrukcję ich tworzenia znajdziecie TU);
- klej w sztyfcie;
- ew. dodatkowo klej tzw. biały;
- kawałek kolorowej kartki technicznej;
- nożyczki;
- ew. ołówek i gumka do mazania.

Sposób wykonania:


Przygotowujemy trzy harmonijkowe serca...

... po czym układamy je mniej więcej w takiej kombinacji, jak na zdjęciu nr 2.

Bierzemy jedno z serc oraz klej w sztyfcie...

... a następnie owym klejem smarujemy część boczną serca - w tym przypadku prawą (zobacz: fot. powyżej).

Chwytamy drugie serduszko, umieszczamy je obok serca nr 1 (patrz: zdjęcie 4)...

... po czym oba elementy scalamy ze sobą (zobacz: fotografia nr 5).

W dalszym przebiegu działań chwytamy trzecie serce i wykonujemy wszystkie czynności opisane we wcześniejszych etapach (tj. 3 - 5), przy czym klejem należy posmarować zarówno prawy, jak i lewy bok owego serduszka.

A po wykonaniu całego zadania, nasz śliczny harmonijkowy kwiatek będzie już niemal kompletny...
 ...trzeba bowiem zrobić coś jeszcze ;)

Przygotowujemy niewielki skrawek bloku technicznego (ja wybrałam kolor ciemniejszy, a ściślej mówiąc pomarańczowy, z uwagi na to, że mój kwiat jest żółty),...

... składamy go na pół...

... i wycinamy z niego kółeczko (możecie od razu przystąpić do cięcia, bądź najpierw narysować koło ołówkiem).

Dzięki złożeniu kartki na pół, otrzymaliśmy dwa identyczne kółka...

... które należy umieścić na środku naszego kwiatka (z obu jego stron). Polecam użyć do tego celu kleju białego. Et voila! :) 
Więcej zdjęć już niebawem ;) :)


Komentarze

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć