Farby akwarelowe "Białe Noce"


Co jest w tworzeniu najfajniejsze? Że można próbować swoich sił w różnych technikach i wybrać tę, która najbardziej nam odpowiada :)

Ja, szczerze powiedziawszy, nie mam jednej ulubionej. Uwielbiam sprawdzać się na wielu polach. Daje mi to poczucie pewnej swobody i sprawia, że tworzenie staje się jeszcze przyjemniejsze <3 

Wczoraj w ruch poszły nowe akwarele i jestem nimi wprost zachwycona! Chyba już zapomniałam, jakie cudowne prace powstają z ich użyciem. Marzyłam o nich od dawna i moje marzenie się ziściło <3 

Wiele czytałam na temat tych konkretnych akwareli (Białe Noce) i póki co wszystko się sprawdza. Zobaczymy, co będzie dalej... Planuję wykonać z ich pomocą mnóóóóóstwo prac, w tym kartki okolicznościowe... I już nie mogę się doczekać efektów końcowych. W miarę możliwości postaram się Wam wszystko relacjonować :) 

A która technika jest najbliższa Waszemu sercu? A może jest ich kilka? ;)




Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć