Jak ozdobić butelkę wina


Wczoraj (a właściwie dzisiaj w nocy) wyprodukowałam kartkę ślubną dla koleżanki (zobacz: Suknia i garnitur - kartka z okazji ślubu). Przy okazji przystroiłam też butelkę wina, którą Młodzi od nas (tj. ode mnie i mego męża) otrzymają. Nie chciałam bowiem ograniczyć się wyłącznie do włożenia wina do paczki prezentowej. Teraz, na szczęście, nie dość, że Para Młoda posmakuje wybornego wina (nasze ulubione), to w dodatku otrzyma je w ciekawej oprawie :)

Kiedyś szukałam w Internecie inspiracji odnośnie ozdabiania butelek z trunkiem. Ale niestety nie znalazłam niczego ciekawego. A że wiele przyszłych małżonków pragnie otrzymać w prezencie nie bukiet kwiatów a właśnie butelkę dobrego wina, toteż uznałam, że warto by poruszyć ten temat na blogu... i jak się okazuje, nadarzyła się ku temu okazja :) Mam nadzieję, że moja propozycja się Wam spodoba i że spróbujecie wykonać coś podobnego... zwłaszcza, że jest to projekt naprawdę bardzo prosty w realizacji :)


Potrzebne materiały:
- rafia;
- klej na gorąco;
- 3 róże z bibuły marszczonej (instrukcję ich tworzenia znajdziecie TU);
- 3 listki skręcone z zielonej bibuły marszczonej/papierowego sznurka;
- liść preparowany.

Sposób wykonania:

Obwiązujemy rafię w dwóch miejscach: na szyjce oraz bliżej dolnej części butelki (przy czym w drugim przypadku najpierw umieszczamy tam liść preparowany a dopiero później lokujemy rafię). Oba wiązania powinny być zasznurowane w kokardkę.

W miejscu wiązania (tam, gdzie stworzyliśmy kokardę) przyklejamy (klejem na gorąco) róże (w górnej części 2, w dolnej tylko jedną). Później pozostaje nam tylko przykleić listki (przy szyjce 3 sztuki, a na dole 1).










Co myślicie o mojej propozycji?


Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć