Chmura deszczowa z kartonu i papieru kreatywnego - dekoracja w wersji DIY


Projekt adekwatny do aktualnej aury 😬 I choć deszczu mam już powyżej uszu, to - zachęcona przez córeczkę - zrobiłam dla niej taką deszczową dekorację (przy jej aktywnym współudziale rzecz jasna 😁)

Zaczęło się od narysowania kształtu chmury i jej wycięcia (nożyk do tapet nadaje się do tego idealnie). Dalej w ruch poszła farba , przy czym została ona naniesiona na chmurę techniką stemplowania z użyciem pompona trzymanego przez klamerkę (ot, taki ciekawy patent). To zadanie w pełni zrealizowała już Laura. Później wycięłam z kartonu i papieru kreatywnego krople deszczu. Laura nanosiła klej na karton i mocowała papier kreatywny (z obu stron tegoż kartonu). Na końcu zamocowałam sznurek - najpierw do kropelek, a następnie do chmury. Zrobiłam też pętelkę, by ostatecznie deszczową chmurkę powiesić na ścianie, w sąsiedztwie kartonowych tęczy, które zrobiłam jakiś czas temu (KLIK)😊 


Ciekawie wypełniony czas, dziecko zadowolone, no i kolejna dekoracja do kolekcji 😃 Teraz tylko czekać na poprawę pogody, by przybyło więcej chęci do działania, bo póki co marzę tylko o tym, by zaszyć się pod ciepłym kocykiem i urządzić sobie małą drzemkę (co z 3 latką na pokładzie jest jedynie nierealnym - acz pięknym - marzeniem 🤪).

Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć