Dziewczynka z ramką - dekoracja z papieru




Kilka dni temu miałam okazję stworzyć dekorację, która miała posłużyć do wyeksponowania treści zamieszczonej w ramce na zdjęcia. Generalnie chodziło o to, by ozdoba przyciągała uwagę obserwatorów. A że sama treść miała być skierowana zasadniczo do rodziców, to zdecydowałam się na umieszczenie tam postaci dziecka, a dokładniej dziewczynki :)

Postać (a właściwie tylko jej głowa i palce) wykonałam w całości z brystolu. Wymiarowo jest dopasowana do formatu A3. Poniżej zamieściłam kilka zdjęć, byście mogli dokładniej się jej przyjrzeć.

Dziewczynkę będzie można niebawem zobaczyć na profilu Mamuci Zakątek, albo na żywo - w Jankach pod Warszawą (w Centrum Handlowym "Janki") w Pasmanterii Mamuci Zakątek, który prowadzi moja serdeczna koleżanka - Magda :)












Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć