Świeca decoupage (video)


Czasami trzeba tak niewiele, by stworzyć idealny prezent. A dzisiejszy projekt jest tego dowodem. Świeca + dekoracyjne serwetki + klej (ewentualnie ogień i łyżeczka - tak jest, nie przywidziało Wam się - ogień będzie grał tu pierwszorzędną rolę ;)) - te materiały będą nam potrzebne. Natomiast pozostałe szczegóły odnośnie samego procesu tworzenia zdradzam w tutorialu, który zobaczycie poniżej ;)

Świece przygotowałam w związku z Dniem Mamy (dla mamy i teściowej :D). Owinęłam je białym tiulem i przewiązałam rzemykiem w kolorze wrzosowym. Wyglądały obłędnie! :)

Nie tak dawno, na którejś grupie facebookowej, widziałam podobne świece, które były prezentem dla gości z okazji Komunii Świętej. Zawierały tylko jakiś dodatkowy napis. Pomysł wg mnie był bardzo fajny i myślę, że jest wart rozważenia - oczywiście, jeśli impreza będzie na kilka czy kilkanaście osób, a nie kilkadziesiąt czy kilkaset. No, chyba że w tworzenie zaangażuje się cała rodzina :D





Komentarze

  1. Dziś właśnie na warsztatach ozdabiałam świeczki . Dowiedziałam się o podobnej metodzie jak łyżeczką tylko ze suszarka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?! Co za zbieg okoliczności! :) I jak wrażenia? Ja szczerze powiedziawszy nie próbowałam. Czy możesz pokrótce opisać, na czym ta metoda polega? Bo przyznaję, że mnie to zaintrygowało :)

      Usuń

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć