Gwiazdka z pasków papieru (video)


Gdybyście mieli zdecydować, jakiego rodzaju dekoracje bożonarodzeniowe lubicie produkować najbardziej, to co znalazłoby się na pierwszym miejscu? Ja, przyznaję, miałabym nie lada problem, bowiem doskonale znacie moje stanowisko odnośnie tworzenia ;) Muszę jednak przyznać, że jest pewna ozdoba, która skradła moje serce, jak tylko pierwszy raz ją zobaczyłam. A mowa tu o gwiazdce, widocznej na zdjęciu głównym. O ile mnie pamięć nie myli, była to jedna z pierwszych dekoracji świątecznych, jaką nauczyłam się produkować - jeszcze w okresie dzieciństwa (i to chyba pośrednio dlatego darzę ją takim sentymentem). Nie mniej, nie przedłużając, przygotowałam dla Was krótki instruktaż filmowy, jak taką piękną gwiazdeczkę wykonać. A jest on do wglądu w dzisiejszym wpisie ;)

Osoby, które śledzą moje blogowe poczynania od samego początku, mogą się nieco zdziwić, bowiem tutorial ukazujący proces tworzenia niniejszej ozdóbki jest już na Lubię Tworzyć od kilku lat. Stwierdziłam jednak, że warto by zremasterować omawiany tu projekt z uwagi na niewystarczającą jakość poprzedniego filmiku (nagrywałam go przeszło 7 lat temu).

Jeśli chcielibyście sięgnąć po foto - instrukcję, wówczas kliknijcie TU :)









Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć