R2D2 - kartka handmade z motywem Star Wars

Widzieliście już kartkę z motywem jednorożca, którą przygotowałam z okazji urodzin mojej bratanicy? Jeśli nie, to zachęcam do nadrobienia lektury (KLIK) ;) A w dzisiejszym wpisie będziecie mieli okazję zobaczyć, jaką kartkę wykonałam dla mojego bratanka (a brata bliźniaka Ninki) :) 

Star Wars - to jej motyw przewodni. A że jednym z charakterystycznych bohaterów tej filmowej sagi jest droid R2D2, to właśnie jego postanowiłam "złożyć" z papieru :D 

Przyznaję, że praca nad tą kartką zajęła mi dużo więcej czasu niż praca nad kartką z jednorożcem. Tutaj w pierwszej kolejności stworzyłam szkic, a później stopniowo, krok po kroku, wycinałam i dekorowałam poszczególne elementy, których - jak widać  po załączonym zdjęciu - jest całe mnóstwo :D 

Kartka ma formę przestrzenną. Do mocowania części składowych R2D2 użyłam specjalnych kostek samoprzylepnych o różnych stopniach grubości. Tak że jeśli lubicie produkować kartki okolicznościowe, to zdecydowanie polecam wam ten świetny wynalazek ;D


Tak, jak w przypadku kartki dla Ninki, dla Nikodema także zrobiłam personalizowaną kopertę. Tutaj też miałam dużo więcej pracy, bowiem droida namalowałam farbami akwarelowymi. Z kolei imię "NIKO" zrobiłam z czarnego papieru. Uważny widz dostrzeże, że napis ten jest w stylu Gwiezdnych Wojen ;) 



Już nie mogę się doczekać kolejnych kartkowych wyzwań :D Uwielbiam tego rodzaju aktywności i mam nadzieję, że okazji do działania na tym polu będę miała pod dostatkiem. Grunt, żeby mi się nie znudziło... Ale to chyba niemożliwe :D 

Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć