Jednorożec - kartka okolicznościowa w wersji handmade

 

Produkcja kartek okolicznościowych to zdecydowanie jedna z moich ukochanych aktywności. Szczególnie, że zwykle ich "obiorcami" są moi bliscy. Zawsze staram się dopasować dany projekt do danej osoby: jej zamiłowań czy pasji. Co więcej, dążę do tego, by sam motyw kartki współgrał z samym upominkiem. Nie inaczej było i tym razem, kiedy przygotowywałam prezent - niespodziankę dla mojej bratanicy. Zdecydowałam się na wykorzystanie popularnego w ostatnim czasie motywu jednorożca

Praca nad samą kartką nie należała wcale do najłatwiejszych, a to z uwagi na wykorzystanie drobnych elementów, jak kwiatki, koraliki czy gwiazdki. Ale zdecydowanie warto było się postarać. Jak zawsze zresztą :D 

Uwielbiam prace, w których mogę skorzystać z metody kolażu. Użycie dodatkowych materiałów zawsze wzbogaca każdy projekt i zdecydowanie wpływa na podniesienie jego jakości. Oczywiście wszystko jest kwestią wyważenia, bowiem zbyt duża ilość takich zdobników może tylko zaszkodzić.  Pamiętajmy również, że wszystko zależy od odbiorcy: jeden będzie zachwycony, inny uzna to za przesadę. 

Nie rozpisując się już nadto zapraszam was serdecznie do oglądania mojego jednorożcowego dzieła :D





Dodatkiem do samej kartki jest koperta, którą również zdecydowałam się ozdobić i dodatkowo spersonalizować. Jak wyszło? Zobaczcie sami: 





Poza kartką (i kopertą), przygotowałam również dodatkowy upominek w postaci szkicownika. Jego też własnoręcznie przyozdobiłam i spersonalizowałam (KLIK). 

Z kolei dla brata bliźniaka Ninki wykonałam kartkę z zupełnie innym motywem. Jutro pojawi się post. Ku inspiracji <3 :) 



Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć