Kaktusy z filcu - zawieszki handmade


Moja kolekcja filcowych projektów powiększyła się niedawno o nowe modele. Zafascynowana kaktusami, zdecydowałam się sobie takowe uszyć. Nie są to jednak kolczyki (na które z reguły się decydowałam... choć przyznaję - to dość ciekawy pomysł, wart rozważenia ;)), ale zawieszki. Można je wykorzystać jako breloczki do kluczy czy chociażby jako ozdobę torebki (testowałam - wygląda to świetnie!). Dziś prezentuję trzy wzory, a niebawem pojawią się kolejne, bowiem jestem właśnie w trakcie ich produkcji ;)

Kaktusowe zawieszki znajdziecie też w SKLEPIKU Z MARZENIAMI, gdzie będziecie mieli szansę się  w nie zaopatrzyć. Kto jednak lubi szyć, temu polecam podjęcie próby ich wykonania. A w razie jakichkolwiek pytań, chętnie służę pomocą ;)








Który kaktusik najbardziej Wam się podoba? Macie swojego faworyta? ;)





Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć