Koniczyny w słoiku - kartka okolicznościowa w wersji handmade

 

Dziś dominuje zieleń - przynajmniej w teorii, bo na zewnątrz biało jak nigdy o tej porze (!) A wszystko to za sprawą nie tyle wiosny, co Dnia Świętego Patryka! :D W związku z tą okolicznością, postanowiłam opublikować wpis, w którym pokażę Wam własnoręcznie stworzoną karteczkę z koniczynkami w roli głównej. Może chociaż w ten sposób uda mi się przegonić zimę, którą nawet lubię, ale jednak na ten moment wolałabym widzieć za oknem budzącą się powoli do życia przyrodę aniżeli zaspy śniegu (!) No cóż, na pewne rzeczy nie mamy po prostu wpływu. Spójrzmy jednak na wszystko z nieco optymistycznej strony - do wiosny coraz bliżej, a iście zimowa aura to tylko kolejna okazja do tego, by więcej czasu poświęcić na tworzenie! ;)

Kartka z koniczynkami powstała niemal rok temu z okazji matury mojej siostry. Chciałam jej dodać nieco otuchy, przekazać nieco szczęścia ;) Namalowałam ją farbami akwarelowymi i ozdobiłam czarnym cienkopisem :)




Jeszcze dziś słoiczkowe koniczynki trafią do SKLEPIKU Z MARZENIAMI, także gdyby ktoś byłby zainteresowany ich kupnem, zapraszam TUTAJ.











Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć