Geometryczny kot - obraz DIY


Ostatnio postanowiłam zrobić zimie na złość i zabrałam się za skrupulatne wprowadzanie zmian w swoim domowym zaciszu. A działanie to rozpoczęłam od produkcji nowych dekoracji. Takim oto sposobem powstał Pan Kot - geometryczny obraz w wersji DIY. Jeśli więc macie w sobie odpowiednią ilość samozaparcia i chcielibyście stać się posiadaczami takiej handmade'owej ozdoby - nic nie stoi na przeszkodzie! Możecie ją sobie stworzyć!

Jako że rok temu wykonałam podobny obraz, tyle że z liskiem w roli głównej - dlatego uznałam, że nie będę ponownie przygotowywać instruktażu, a jedynie odeślę Was do swojego wcześniejszego wpisu, gdzie pokrótce opisuję wszystkie etapy tworzenia takiej geometrycznej ozdoby. A rzeczony post znajdziecie TUTAJ.

Podobnie, jak miało to miejsce w przypadku liska, mój świeży nabytek - kot - został również oprawiony w ramkę, a na ten moment spoczywa sobie na regale, wsparty o mini sztalugę :)




Gdybyście sami zdecydowali się wykonać podobny obraz, dajcie mi o tym znać - chętnie zobaczę Wasze dzieła!!! : :)



Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć