Geometryczny lis - obraz DIY


Jako wielka miłośniczka Małego Księcia postanowiłam stworzyć kolejną dekorację, która będzie nawiązywać do mojej ulubionej lektury ;) A mowa tu o geometrycznym lisku, którego bez najmniejszych trudności może stworzyć każdy z Was.

Praca nad niniejszym obrazem trwała ok. 2 godzin, ale najwięcej czasu poświęciłam produkcji szkicu. Później było już z górki ;) Zdjęcia robiłam "przy okazji" (nie stanowią zatem szczegółowej fotorelacji), ale zważywszy na sam rodzaj projektu, nie byłoby potrzeby tworzenia jakichś bardziej drobiazgowych fotografii. 

Być może na pierwszy rzut oka uznacie, że proces produkcji takiej ozdoby jest wysoce skomplikowany, ale jestem pewna, że gdy już chwycicie za ołówek i linijkę, będziecie wiedzieli, co macie robić. Najtrudniej jest zawsze zacząć. Zróbcie sobie szybki szkic, by zorientować się, ile miejsca potrzebujecie na rysowanie. To bardzo ułatwi Wam pracę.

Potrzebne materiały:
- kartka w dowolnym formacie (moja ma rozmiar A3);
- ołówek;
- gumka do mazania;
- linijka lub ekierka;
- czarny cienkopis;
- ramka na zdjęcia (moja ma czarną obramówkę).

Sposób wykonania:


Na kartce rysujemy liska (posługujemy się tutaj ołówkiem i linijką).

A następnie poprawiamy linie czarnym cienkopisem (tutaj także używamy linijki).


Na samym końcu wymazujemy ślady ołówka i oprawiamy nasz obraz w ramkę! :)


Mój lisek znalazł się na regale, a umieściłam go dodatkowo na mini sztaludze :)




Z całego serca kibicuję wszystkim tym, którzy zdecydują się stworzyć sobie taką dekorację :)




Komentarze

  1. Przepiękny!
    Również kocham szczera miłością Małego Księcia :)
    Moja siostrzyczka uwielbia lisy.
    Ja niestety nie mam takiego talentu do rysowania :(
    Pozostaje mi podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) <3 Ale to wcale nie jest jakoś wysoce skomplikowane. Trzeba to tylko odpowiednio rozplanować na kartce ;) Radzę spróbować :)

      Usuń

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć