Balony malowane akwarelą - handmade'owa kartka urodzinowa


Pisanie listów czy wysyłanie kartek okolicznościowych przeszło już do lamusa. Szkoda, bo to naprawdę bardzo fajna tradycja, którą powinno się kultywować. Cóż jednak począć - takie czasy. Łatwiej (i taniej) jest nam zadzwonić, napisać sms czy wysłać maila. Każdego roku obiecuję sobie, że wrócę do tej (zapomnianej już) formy komunikacji i przyznaję, że robię na tym polu coraz większe postępy. Postanowiłam sobie, że będę nie tylko wysyłać do swych bliskich kartki (świąteczne, urodzinowe, imieninowe, itp.), lecz nade wszystko zamierzam sama je produkować. A jedno z moich dzieł możecie zobaczyć w dzisiejszym wpisie :)

Baloniki, czyli główny motyw karteczki, namalowałam farbami akwarelowymi. Kontury balonów wraz ze sznureczkami, narysowałam natomiast czarnym cienkopisem. Oczywiście najpierw odczekałam odpowiednią ilość czasu, by wszystko dokładnie wyschło, a dopiero później zabrałam się za rysowanie. W przeciwnym wypadku tusz mógłby się rozmazać i pozostawić brzydkie kleksy. Także, jak widzicie, jest to bardzo prosta metoda, ale za to niezwykle efektowna :) Polecam! :D











Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć