Drzewo wycięte na podobraziu - dekoracja z kategorii "Home design"

 

Dłuższy czas temu rzuciła mi się w oczy pewna dekoracja, która powstała na bazie podobrazia. A przedstawiała ona piękne drzewo. Co ciekawe drzewko to nie było w formie tradycyjnego malowidła, ale otrzymano je poprzez wycinanie fragmentów płótna. Ozdoba ta spodobała mi się do tego stopnia, że sama zdecydowałam się ją stworzyć. A w dzisiejszym poście będziecie mieli okazję zobaczyć, jak przebiegał proces jej powstawania :)

Zdjęcia, które dziś zamieszczam powstały przy okazji, także nie przestraszcie się ich jakością ;)

Potrzebne materiały:
- podobrazie;
- ołówek (opcjonalnie gumka do mazania);
- skalpel/nożyk do tapet/żyletka);
- ew. nożyczki;
- ew. farba akrylowa w kolorze czarnym i pędzel.

Sposób wykonania:



Po wewnętrznej stronie podobrazia tworzymy szkic naszego przyszłego drzewka...

...po czym wycinamy wszystkie zbędne elementy używając do tego skalpela/nożyka do tapet/żyletki (miejscami możemy też wspierać się nożyczkami).

Otrzymane w ten sposób drzewo możemy pozostawić w takiej formie albo pomalować farbą akrylową w kolorze czarnym...



... czego akurat sama dokonałam. Zależało mi bowiem, by obraz ten wyróżniał się na tle jasnej ściany i białych półek:





Mam jeszcze w planach wykonanie wersji kontrastowej - białej, ale poświęcę się temu, gdy nadarzy się stosowna  chwila ;)











Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć