poniedziałek, 20 marca 2017

Smoki - papierowe opaski na głowę


Moje ostatnie tygodnie upływają pod znakiem szeroko rozumianego tworzenia, dlatego moja aktywność na stronie i wszystkich portalach społecznościowych jest znikoma (nad czym zresztą bardzo ubolewam). Nie martwcie się jednak - postaram się nadrobić wszystkie zaległości i na pewno podzielę się z Wami zdjęciami rzeczy, które udało mi się w przeciągu tego długiego czasu wyprodukować. Dziś na przykład publikuję fotki opasek na głowę w kształcie smoków, które już jutro zostaną wykorzystane podczas zajęć otwartych z rodzicami ;)

Główna tematyka jutrzejszych zajęć, to piraci. A smoki będą częścią zabawy dramowej, w której będą brać udział rodzice moich wychowanków. Gdybyście więc potrzebowali wykonać podobne dekoracje, tradycyjnie, odezwijcie się do mnie w komentarzu lub drogą mailową. Jak zawsze podzielę się z Wami stosownymi szablonami ;)

Kiedy emocje nieco opadną, zbiorę wszystkie pirackie projekty i opublikuję je na stronie. Kto wie, może sami będziecie realizować podobną tematykę i któryś z pomysłów przypadnie Wam do gustu.... Ale to dopiero za jakiś czas ;) Póki co musicie zadowolić się zdjęciami moich "smokowych" wytworów ;)


















2 komentarze:

  1. Ale fajne, mój synio będzie zachwycony

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się zatem, że w jakimś niewielkim stopniu się do tego przyczyniłam ;) Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń