piątek, 17 marca 2017

Motylek - opaska na głowę


W ostatnim czasie otrzymuję sporo zapytań odnośnie wszelkiego rodzaju papierowych opasek na głowę - od kwiatków począwszy na zwierzątkach skończywszy. Miałam nawet pomysł, by zająć się produkcją co niektórych modeli, aczkolwiek nie pozwala mi na to brak czasu. Jednakże przypomniałam sobie, iż niemal rok temu wykonałam opaskę z motylkiem w roli głównej. A że zachowałam sobie na pamiątkę zdjęcia, toteż mogę je teraz opublikować, by pokazać, w jak prosty sposób można taką ozdobę wykonać.

Taka opaseczka powstała na bazie brystolu. Owinęłam go metalizowaną bibułą marszczoną w kolorze różowym. Same motylki zaś stworzyłam z fakturowanej folii piankowej. Ot, cała filozofia! ;) Jeśli zdecydowalibyście się na produkcję motylkowej opaski (jak zawsze zresztą) mogę udostępnić Wam stosowny szablon :)

Nie posiadam większej ilości zdjęć, ale myślę, że to akurat nie problem ;)








1 komentarz:

  1. Witam, poproszę szablon. Mój e-mail: mgalant89@gmail.com Dziekuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń