poniedziałek, 12 października 2015

Jesienne drzewo (klon) - dekoracja drzwi przedszkolnej szatni


Jesień w pełni, a w przedszkolu kolejne zmiany... Tym razem metamorfozę przeszły drzwi prowadzące do szatni, które przyozdobiłam klonowymi listkami w barwach jesiennych umieszczonych na drzewku (kilka z nich nawet z niego "spada"). Dla uważnych obserwatorów, śledzących systematycznie wszystkie moje wpisy, mam pewną zagadkę: "Czy ta dekoracja czegoś Wam nie przypomina?" ;)
Jeśli jeszcze się nie zorientowaliście, koniecznie przejrzyjcie archiwum bloga... i zatrzymajcie się na poście zatytułowanym: "Motylkowe drzewo - dekoracja drzwi przedszkolnej szatni". Niniejszą dekorację stworzyłam bowiem jeszcze w okresie wiosennym (zdobiła drzwi zarówno podczas wiosny jak i lata), natomiast - jako że nadeszła jesień - należało ją zastąpić czymś zgoła innym. Stąd też wpadłam na pomysł, by nie psuć całej kompozycji, a jedynie "usunąć" motylki i zastąpić je typowo jesiennym motywem - kolorowymi listkami. Z pewnością taka wersja drzewka nie jest tak oszałamiająca jak opcja motylkowa, jakkolwiek robi naprawdę dobre wrażenie ;)

Osobom zainteresowanym mogę rzecz jasna podesłać stosowny szablon ;)







2 komentarze:

  1. Witam,

    czy mogę prosić o przesłanie szablonu tej dekoracji na maila domalewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, czy można prosić o szablon? monikaanimacje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń