Jesienne drzewo (klon) - dekoracja drzwi przedszkolnej szatni


Jesień w pełni, a w przedszkolu kolejne zmiany... Tym razem metamorfozę przeszły drzwi prowadzące do szatni, które przyozdobiłam klonowymi listkami w barwach jesiennych umieszczonych na drzewku (kilka z nich nawet z niego "spada"). Dla uważnych obserwatorów, śledzących systematycznie wszystkie moje wpisy, mam pewną zagadkę: "Czy ta dekoracja czegoś Wam nie przypomina?" ;)
Jeśli jeszcze się nie zorientowaliście, koniecznie przejrzyjcie archiwum bloga... i zatrzymajcie się na poście zatytułowanym: "Motylkowe drzewo - dekoracja drzwi przedszkolnej szatni". Niniejszą dekorację stworzyłam bowiem jeszcze w okresie wiosennym (zdobiła drzwi zarówno podczas wiosny jak i lata), natomiast - jako że nadeszła jesień - należało ją zastąpić czymś zgoła innym. Stąd też wpadłam na pomysł, by nie psuć całej kompozycji, a jedynie "usunąć" motylki i zastąpić je typowo jesiennym motywem - kolorowymi listkami. Z pewnością taka wersja drzewka nie jest tak oszałamiająca jak opcja motylkowa, jakkolwiek robi naprawdę dobre wrażenie ;)

Osobom zainteresowanym mogę rzecz jasna podesłać stosowny szablon ;)







Komentarze

  1. Witam,

    czy mogę prosić o przesłanie szablonu tej dekoracji na maila domalewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, czy można prosić o szablon? monikaanimacje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogę prosić o szablon?
    kasia-luczak14@wp.pl
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, czy mogłabym prosić o przesłanie szablonów tej dekoracji, ptaków na gałązkach i chmurek z parasolkami? saaara111@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, nie ma najmniejszego problemu - wszystkie szablony już do Ciebie powędrowały ;)

      Usuń
  5. Dzień dobry, czy mogłabym prosić o przesłanie szablonu na tą dekorację? bardzo mi się podoba. aldona.dobrucka@onet.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, jasne, jak najbardziej - już go wysłałam ;)

      Usuń
  6. Poproszę szablon na adres piotrowskalucyna1@gmail.com

    dziękuję bardzo z góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo - szablon powinien już u Ciebie być ;)

      Usuń
  7. Witam, mogę prosić szablon na karolka448@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Oczywiście, już go do Ciebie wysłałam ;)

      Usuń
  8. dobry wieczór
    czy ja również mogłabym prosić o szablon na richter.jus@gmail.com
    bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Jak najbardziej - szablon już został wysłany ;) Buziaki i nie ma za co ;)

      Usuń
  9. Dzień dobry, czy można prosić o wysyłkę szablonu? Na adres lubiana76@gmail.com Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie, poproszę o wszystkie szablony na adres edytazieba@interia.pl
    Z całego serca dziękuję
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Wszystkie? Ale dosłownie wszystkie, które posiadam w swoich zbiorach? ;)

      Usuń
  11. Dzień dobry ! Poproszę o szablon na adres serce26@o2.pl Dziekuję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Już go wysłałam ;)

      Usuń
    2. Jasne, podaj tylko swój adres mailowy (lub odezwij się do mnie bezpośrednio na maila - adres znajdziesz w zakładce KONTAKT) ;)

      Usuń
  12. Poproszę o szablon :} agnesky@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, czy mogę prosić o szablon drzewa? Olci1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie dysponuję gotowym szablonem. Drzewo wykonałam z brystolu, także ciężko byłoby go odwzorować na kartce :( Dysponuję jedynie szablonami liści :)

      Usuń

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć