Morze - wakacyjna gazetka przedszkolna


Okres wakacyjny w pełni, w związku z tym poczuliśmy się zobowiązani, by dokonać pewnych zmian dekoracyjnych w przedszkolnej szatni. A jaki jest tego efekt?... Cóż, przekonajcie się sami ;)

Nasza poprzednia gazetka ścienna była dziełem naszych gwiazdeczkowych przedszkolaków (mam ją uwiecznioną na zdjęciach, toteż przy najbliższej okazji postaram się zaprezentować ją w odrębnym poście) i składały się na nią urocze wiosenne drzewa, ptaszki i kwiaty. Wiadomo jednak, że nie mogła ona wisieć wiecznie i należało ją w końcu zmienić. Moja koleżanka zasugerowała więc, że można by wykorzystać niebieski materiał i zrobić z niego morze. Pomysł ten okazał się na tyle genialny, iż zainspirował mnie do dalszego działania. Powstały więc kolejne elementy w postaci:


1. Marynarza 
dzierżącego w swej dłoni żaglówkę



2. Latarni morskiej



3. Żaglówki 
wykonanej z: bloku technicznego, plastikowego patyczka do balonów oraz paskowanej bibuły marszczonej



4. Słoneczka 
które wykonałam w podobny sposób co słoneczko widniejące na oknie w "Pracowni małych artystów" (patrz: TU)



5. Chmurek
wykonanych z bloku rysunkowego w kolorze białym oraz niebieskim (wykorzystałam tu różne jego odcienie)



6. Wodorostów, koralowca i rybek
Wodorosty powstały z zielonego papieru technicznego, zaś koralowiec z papieru technicznego w kolorze czerwonym. Rybki zaś zostały wycięte z papieru brokatowego, dzięki czemu pięknie się mienią, zwłaszcza wtedy, gdy do szatni wpada światło ;) 



Na samym końcu zaś wykonałam napis: "Wakacje 2014", dzięki czemu cała przestrzeń gazetki została właściwie wypełniona ;)




Tło gazetki zostało stworzone z bibuły marszczonej w kolorze niebieskim (pełniącym rolę nieba) oraz żółtym (symboliczny piasek). Na samym dole zaś przymocowałyśmy wspomniany wcześniej niebieski materiał, który dodatkowo udrapowałyśmy poprzez spięcie go w kilku miejscach szpileczkami.

A produkcja całej gazetki zajęła może ze 4h, także nie była to szczególnie trudna praca ;)


Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć