Słoneczniki - dekoracja drzwi przedszkolnej szatni



Ponad miesiąc temu stworzyłam kolejną dekorację zdobiącą drzwi przedszkolnej szatni. W okresie zimowym widniał tam harmonijkowy bałwanek (patrz: TU), z okazji Walentynek piękne trójwymiarowe serduszka, zaś w marcu duże drzewo ozdobione pomniejszymi drzewami genealogicznymi wykonanymi przez moich przedszkolaków i ich rodziców. Tym razem opracowałam projekt, w którym główną rolę odgrywają słoneczniki. Ozdobę tę wzbogaciłam elementami dodatkowymi w postaci: bibułkowej trawy, papierowego ogrodzenia, barwnych motyli oraz bibułkowych chmurek. 

Te śliczne, słoneczne kwiaty można oglądać już od jakiegoś miesiąca. Zawiesiłam ją na drzwiach tuż przed uroczystością z okazji Dnia Mamy i Taty. A że był to bardzo pracowity okres, toteż nie miałam czasu na przygotowanie stosownej fotorelacji. Pozostaje mi jedynie zaprezentować Wam zdjęcia efektu końcowego.

Do końca roku szkolnego pozostał zaledwie tydzień, więc może niebawem pokuszę się o wyprodukowanie kolejnej ozdoby. Co prawda słoneczniki są, jakby nie patrzeć, bardzo uniwersalne i właściwie mogłyby widnieć na drzwiach przez całe wakacje, ale zawsze warto wprowadzać pewne zmiany... zwłaszcza, że nareszcie będzie na to czas :) :) 

Zarówno słoneczniki, jak i płot, zostały wykonane z brystolu. Środek kwiatów powstał z bibuły marszczonej, podobnie zresztą jak trawa, liście, łodygi oraz chmury. Z kolei motylki wycięłam z kolorowego bloku rysunkowego. Poszczególne ozdoby zostały przymocowane do drzwi za pomocą taśmy dwustronnie klejącej. 







Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć