Ananas - kreatywny sposób na ozdobienie butelki

 

Tak, jak uwielbiam tworzyć, tak równie mocno kocham otrzymywać własnoręcznie wykonane prezenty :D A że ten, który niedawno dostałam jest wprost rewelacyjny, to uznałam, że muszę, ale muszę wam go tutaj pokazać! :D 

Butelka wina przyozdobiona przepysznymi cukierkami i papierowymi listkami, przypominająca ANANASA (!) :) No coś fantastycznego! :D 

Dlatego jeśli sami poszukujecie jakiegoś kreatywnego pomysłu na udekorowanie butelki wina, to może ta propozycja przypadnie wam do gustu (?) Ja byłam bardzo miło zaskoczona :D Nie dość, że mogłam nacieszyć się widokiem (kocham takie projekty), to jeszcze mogłam najeść się cukierków... oraz wypić przepyszne (bo moje ulubione) wino :) 

Emilko - dziękuję za ten cudowny prezent <3 

PS Cukierki Emilka przymocowała za pomocą taśmy dwustronnie klejącej ;) 


Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć