Zaproszenie na Dzień Babci i Dziadka

 

Praca w  przedszkolu pochłania w pełni. Tutaj nie można narzekać na nudę i brak zajęć ;) Tuż po powrocie do pracy po świątecznej przerwie zabraliśmy się do działania i wyprodukowaliśmy zaproszenia dla babć i dziadków naszych przedszkolaków. Za kilka tygodni bowiem odbędzie się u nas specjalna uroczystość na ich cześć :)

Uwzględniając więc prosty rachunek, z którego wynikało, że potencjalnie na każde dziecko przypada para dziadków, toteż musieliśmy stworzyć wręcz hurtową ilość takich zaproszeń. Uznałam więc, że warto będzie wykonać coś prostego, nie wymagającego od nas dużego nakładu pracy a tym samym i czasu. I tak też zrodził się w mej głowie pomysł na wykorzystanie znanego mi już projektu, którego bazową częścią jest serce... a mowa tu o walentynkowej kopercie z serca (instrukcję jej tworzenia znajdziecie TU).

Stworzyliśmy więc mnóstwo serc (wykorzystaliśmy do tego celu czerwone kartki A4), złożyliśmy je w koperty, a do ich środka włożyliśmy tekst zaproszenia (został on wydrukowany na kartce w kolorze ecru).
Koperta została zamknięta gotowym mini - sercem (było to konfetti). Do owego serduszka przymocowałam kawałek przezroczystej taśmy dwustronnej i dopiero wtedy ulokowałam je na samej kopercie.
W miejscu, w którym umieszcza się dane adresata przykleiliśmy karteczki z napisem: "Dla Babci i Dziadka".
Jako że dla każdego malucha przypisane były dwa zaproszenia, toteż pogrupowaliśmy je w pary i przewiązaliśmy rattanem.
Gotowe zaproszenia powędrowały w ręce dzieci i ich rodziców, a dalej (tak przynajmniej wierzymy) zostaną przekazane dziadkom i babciom :)




Tutaj widać serduszkowe konfetti, które zamknęło naszą kopertę.


Nie przygotowywałam specjalnie fotorelacji ze sposobu tworzenia takich zaproszeń, aczkolwiek jeśli znajdę chwilkę czasu, to spróbuję coś wykombinować, a wtedy zrobię mały update niniejszego wpisu :) Póki co musicie zadowolić się efektem końcowym serduszkowych zaproszeń ;)


Komentarze

  1. Jakie to miłe. Koperty śliczne i w uczuciowym kolorku. Dziecko uczy się dawać coś od siebie. Ja też chyba byłam grzeczna i mnie zaproszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, takie zaproszenie jest niezwykle urocze :)

      Usuń
  2. Czy w tym tygodniu pojawi się kartka qulinngowa? Bardzo nam zalezy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie dałam rady.. czas mi na to nie pozwolił. Ufam, że w tym roku uda mi się zrealizować swój plan :)

      Usuń
  3. Na Dzień Babci i Dziadka postanowiłam zrobić Babci kulę kusudamę, a Dziadkom zrobić kartki. Niestety, kula nie chciała się zrobić, ciągle się rozklejała, ale dzięki niej odkryłam coś WSPANIAŁEGO - ten blog. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A problemem mógł być klej... czasem warto użyć tzw. kleju białego bądź taśmy dwustronnej. Sprawdź, może problem się nie powtórzy.

      Usuń
  4. Super blog! Znalazłam go wczoraj i od razu mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć