Pies z filcu - obrazek DIY na tamborku

 

Był kot. Jest i pies. Obrazek. Wykonany z filcu. Umieszczony na tamborku. Prześliczna dekoracja, która może być fantastyczną ozdobą dziecięcego pokoju :) 

Dekorację z motywem kotka pokazałam Wam kilka lat temu (KLIK). W tym samym czasie powstał piesek... Ale przyznaję, że brakowało mi czasu, by stworzyć stosowny wpis :/ 

A że nowy rok =  nowa ja, toteż postanowiłam ponadrabiać wszystkie zaległości "wpisowe" i dzisiaj padło na pieska :D 

W tym przypadku użyłam większego tamborka. Pieska wyposażyłam dodatkowo w żółtą muchę, ale zrobiłam też maleńką żółtą kokardę, którą można by przymocować w okolicy ucha - tak, jak zrobiłam to w przypadku kotka

Planowałam zrobić więcej takich piesków (dzieci do obdarowania nie brakuje :D), ale pojawił się niestety problem z dostępnością tego konkretnego koloru filcu, a żaden inny, który nabyłam nie dawał tak świetnego efektu. A szkoda, bo piesek jest naprawdę śliczny (na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach). 

Kiedy tak sobie spoglądam na te obrazki, to naszła mnie ochota na uszycie kolejnych. I wiecie co? Chyba wyciągnę z szafy tamborek i spróbuję zaprojektować nowy wzór :D Dam Wam znać, jak tylko uda mi się coś stworzyć ;)




Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć