Królik z kartonu ozdobiony kwiatami z filcu

 

Karton jest świetnym materiałem twórczym. Przekonałam się o tym wielokrotnie i dlatego bardzo często z niego korzystam. Tym razem posłużył mi do stworzenia dekoracji z motywem głowy królika, który docelowo miał zdobić pokój Laury.

Ozdobę tę zrobiłam bardzo szybko. Wprost ekspresowo, a efekt końcowy przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Nawet Laura uznała, że jej króliczek, jest piękny... a to dla mnie najlepsza recenzja :)

W pierwszej kolejności stworzyłam szablon (spróbuję go Wam tutaj zostawić, byście mogli z niego skorzystać ;)). Później odrysowałam go na kartonie i całość wycięłam. Dalej wykonałam kwiaty (posłużyłam się filcem). Przykleiłam je do króliczej głowy. A na końcu narysowałam nos, oczy i buźkę :)

Jako że już kiedyś sygnalizowaliście, bym pokazała, jak zrobić filcowe kwiaty, tak że z pewnością taki tutorial powstanie. Póki co zajmuję się obróbką filmiku z przebiśniegami i w pierwszej kolejności to on pojawi się na moim kanale YT ;) :)




Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć