Kalendarz adwentowy w ramce + książka "W grudniu po południu"

 

🖤 GRUDZIEŃ 🖤 

Nadszedł wyczekiwany przez wszystkich najbardziej magiczny czas w roku :)

Tym razem udało mi się przygotować wszystko na czas... choć zostało to okupione brakiem snu :P Bo któż to siedział do 2:00, by dopicować rodzinny kalendarz adwentowy? ;D Pocieszcie mnie proszę, że nie tylko ze mnie jest taka matka-wariatka ;)

Zadania na każdy dzień. Sprzyjające twórczości, rozwojowi, otwartości, bliskości. Wprowadzające magię i przybliżające świąteczne tradycje i zwyczaje :) Dziś zrealizowaliśmy pierwsze z nich. Jutro kolejne... I tak aż do 24 grudnia ;D

A dodatkowym "umilaczem" czasu i niejako dopełnieniem naszego adwentowego planu jest książka "W grudniu po południu" autorstwa Eweliny Włodarczyk :) Kupiłam ją już w listopadzie i z niecierpliwością czekałam aż zaczniemy ją wspólnie czytać. Nie chcąc sobie "spoilerować" (jakby to powiedział mój mąż), nie przeczytałam ani jednej strony... choć kusiło, nie powiem :P Będziemy ją odkrywać wspólnie, strona po stronie... Za nami pierwsze 2 rozdziały i póki co jesteśmy nią oczarowani <3

Zapowiada się piękny czas... <3 :)

A jak tam u Was? W jaki sposób przygotowujecie się do Świąt? Stworzyliście własne kalendarze? :)

W razie gdyby, pamiętajcie, że na blogu znajdziecie kilka fajnych propozycji

💙 Kalendarz adwentowy "Choinka w ramce" (KLIK)
💙 Kalendarz adwentowy z motywem bałwana (KLIK)
💙 Kalendarz adwentowy z pudełka po zapałkach (KLIK)
💙 Kalendarz adwentowy "Domki z pierników" (KLIK)
💙 Choinka - przedszkolny kalendarz adwentowy (KLIK)







Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć