Jak zrobić Kalendarz Adwentowy (Domki "z pierników") [DIY Tutorial]


Jak tam Wasza gotowość przed zbliżającymi się Świętami? Rozpoczęliście już aktywne przygotowania? Jako że 1 grudnia już za kilka dni, dlatego postanowiłam stworzyć nowy kalendarz adwentowy :) Zanim moja córeczka zacznie korzystać z wersji bałwankowej (którą de facto możecie zobaczyć TUTAJ) minie trochę czasu. Uznałam więc, że warto by zrobić coś zgoła innego. Wybór padł na świąteczne miasteczko :)

Tym oto sposobem wykonałam papierowe odpowiedniki domków, bazując na znanej mi metodzie produkcji torebek prezentowych.



Ale nie będę zdradzać wszystkiego. Najlepiej będzie, jeśli obejrzycie tutorial, który z myślą o Was przygotowałam (!) <3




Papierowe domki można postawić na półce, parapecie czy w innym miejscu lub powiesić na kawałku drewna czy drabince. Nasze, z dużą dozą prawdopodobieństwa zawisną na ścianie. 

Brązową kartkę rysunkową można zastąpić szarym papierem ;)










Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć