Mniszek lekarski (mlecz) z bibuły włoskiej - praca plastyczna


Nasz ostatni wypad do parku zainspirował mnie do stworzenia kolejnej wiosennej pracy - mniszek lekarski (vel mlecz) zrobiony z bibuły włoskiej 😃🙂 


Zaczęłam od namalowania farbą łodyg i liści, a dopiero później przeszłam do wykonania kwiatków. Wszystkie te kroki przedstawiłam w formie zdjęć - a to z tej racji, by dokładniej zobrazować cały proces 😉 


W pierwszej kolejności wycięłam pasek o wym. 1 cm x 7 cm

Rozciągnęłam go (bibuła włoska jest elastyczna)

Złożyłam go 2 razy na pół 

Zrobiłam niewielkie nacięcia wzdłuż całego paska

Całość rozłożyłam i stopniowo zwijałam

Na końcowy fragment paska nałożyłam odrobinę kleju białego, co pozwoliło na otrzymanie kwiatka 

Na końcu rozłożyłam płatki, kierując pocięte paski bibuły ku zewnątrz 


Pozostanie jeszcze przyklejenie wszystkich elementów do kartki... i gotowe! 😃 (polecam użycie w tym celu kleju białego 😉)


Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć