Frezja z wytłaczanki po jajkach (video)

 

Kochani miłośnicy tworzenia. Mam dla Was fantastyczną niespodziankę! :) Nagrałam dla Was kolejny, wiosenny tutorial, który będzie pomocny w wykonaniu takich ślicznych kwiatów. A wiecie, co w tym projekcie jest najlepszego? Że do produkcji widocznych tu frezji wykorzystujemy materiały, które z całą pewnością macie w swoim posiadaniu. Ale nie będę niczego zdradzać... Wszystkie ważne informacje uzyskacie oglądając poniższy filmik, do czego szczerze Was zachęcam <3

Mam nadzieję, że działalność twórcza pozwoli Wam, choć na moment, oderwać się od codzienności i będzie dla Was źródłem wyłącznie samej przyjemności :)





Nie mogłam zdecydować się na jedno zdjęcie, więc dodałam kilka: 





Bawcie się dobrze! :) 


Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć