3 urodziny Lubię Tworzyć - KONKURS!!!


Ten tydzień jest dla nas wyjątkowo szczęśliwy. Świętujemy bowiem 3 urodziny istnienia Lubię Tworzyć! W momencie zakładania bloga nie przypuszczałam, że aż tylu spośród Was będzie śledziło moje wpisy i korzystało z zamieszczanych przeze mnie instrukcji. Jest to dla mnie ogromny powód do radości, a zarazem wielki bodziec do dalszego działania na tym polu i do jeszcze częstszego zaskakiwania Was coraz to nowymi pomysłami. Z całego serca Wam dziękuję i mam nadzieję, że jeszcze nie raz LT będzie dla Was źródłem inspiracji! Chcąc jednak podkreślić Wasz doniosły udział w rozwoju strony, przygotowałam dla Was pewną wyjątkową niespodziankę...

Mianowicie, dzięki uprzejmości zespołu Infinite Dreams mamy do rozdania aż 15 kodów do mobilnej gry Let's Create! Pottery (do wykorzystania w serwisie iTunes). Gierka ta jest jedną z moich ulubionych, bo cała koncepcja opiera się na... zabawie wirtualną gliną (!), z której tworzymy wszelakiego rodzaju garnki, wazy czy chociażby wazony. A czynimy to na specjalne zamówienie, działając według ściśle określonych wzorów, otrzymując za naszą ciężką pracę wirtualne pieniądze ;) Najważniejsze jednak jest to, iż gra ta rozwija naszą kreatywność i daje upust naszej (czasami głęboko skrytej) wewnętrznej potrzebie tworzenia. Swego czasu nie mogłam się od niej oderwać, bo naprawdę potrafi wciągnąć ;) Więcej informacji na temat LC!P możecie odnaleźć w artykule napisanym przez mojego męża za czasów, gdy był jeszcze redaktorem jednego z serwisów "growych" (Let's Create! Pottery - recenzja). Gliniane dzieła, które widać na zamieszczonych tam zdjęciach są m.in mojego autorstwa (część z nich wykonał też mój mąż ;)).

A dzisiaj to Wy stajecie przed szansą zdobycia tej gry i to w dodatku za darmo! Co jednak trzeba zrobić, by otrzymać wspomniany wyżej kod?... Tego już zdradzać nie będę, bowiem wszelkie szczegóły na ten temat znajdziecie w zamieszczonym poniżej filmiku ;) Pozostaje mi tylko życzyć przyjemnego oglądania... i powodzenia wszystkim tym, którzy zdecydują się podjąć wyzwanie i zawalczyć o nagrodę główną ;)






Ps. Swoje wyrazy podziękowania kieruję także w stronę mojego męża, który przez te 3 lata, nieustannie wspiera mnie we wszystkich działaniach związanych z prowadzeniem strony - i to nie tylko od strony "duchowej", ale i praktycznej, bo to on zajmuje się kwestiami, na których się nie znam, do których nie mam głowy lub po prostu na które nie starcza mi czasu... Kochanie - jesteś niezastąpiony! :* :)

Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć