Dinozaur z szyszki


Szyszkozaur - idealny na Dzień Dinozaura :) To fajna praca plastyczna, która sprawi wiele radości - Tobie i dziecku :) 

💚 Główny składnik: szyszka.

💚 Materiały dodatkowe: papier techniczny/pianka kreatywna, farba akrylowa/plakatowa, klej na gorąco, czarny cienkopis, nożyczki, klej w sztyfcie.

Swojego dinozaura stworzyłam w pełni z fakturowanej pianki kreatywnej. Z kolei dinozaury Laury powstały z papieru technicznego. Laurka ozdobiła je dodatkowo pisakami :D Starałam się, by mój udział w produkcji jej dinozaurów był ograniczony do minimum. Jedyne co zrobiłam, to wycięłam głowę (z szyją), łapki i nadzorowałam proces doklejania poszczególnych elementów (bazowałyśmy na kleju na gorąco, zatem trzeba było zachować szczególną ostrożność). 

Bawiłyśmy się przy tym fantastycznie :) 

Takie dinozaury to bardzo łatwy, uroczy i kreatywny projekt 🙂

Zachęcamy do tworzenia! 🥰💙

Alicja & Laura



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A właściwie to dziękujemy, bo to również dzieła mojej córeczki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć