Piwonie malowane akwarelami - kartka z okazji Dnia Nauczyciela

Nauczycielko, nauczycielu. Dziś Twoje święto. Dlatego życzę, byś nie tylko 14 października, ale i każdego dnia roku czuł (-a) powód do dumy z racji tego, czym się zajmujesz. Niech to, co robisz sprawia Tobie radość i da Ci poczucie spełnienia <3 

Z głębi serca - Twoja koleżanka po fachu <3 :)

PS Kartkę wykonałam na zamówienie. Piwonie namalowałam farbami akwarelowymi. Wykorzystałam bazę do tworzenia kartek, na którą nakleiłam granatowy papier. Na to przymocowałam wycięte piwonie (użyłam specjalnych kostek samoprzylepnych, dzięki czemu fragmenty te były nieco uwypuklone). Na końcu zrobiłam dodatkowe zdobienia w postaci różnej wielkości kropek (użyłam białego markeru). 

Kartka, na żywo, wyglądała (czas przeszły, bo wczoraj powędrowała do osoby, która ją zamówiła) fenomenalnie :) 

Kocham akwarele i uwielbiam nimi działać. Za każdym razem jestem zachwycona efektami, jakie udaje się z ich pomocą osiągnąć. Polecam każdemu <3 :)









Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć