Zajączek - papierowa torebka prezentowa DIY (video)


Przed samą Wielkanocą zabrałam się za pieczenie ciasteczek (efektami swoich poczynań cukierniczych pochwaliłam się na swoim Instagramie i Facebooku), które miały być niespodzianką podczas Easter Egg Hunt ;) Dlatego, żeby było jeszcze fajniej, spakowałam je w handmade'owe, "zajęcze"paczuszki, które powstały z papierowych torebek śniadaniowych. Z takich torebek robiłam kiedyś gwiazdy i okazało się, że zostało mi niemal całe opakowanie ;) Bardzo lubię proste i szybkie rozwiązania, a jeśli przy okazji mogę wykorzystać materiały, które mam w domu, to już w ogóle bajka :)




Jeśli więc macie w domu takie torebeczki i nie wiecie, co z nimi zrobić, to musicie koniecznie przetestować zaprezentowaną przeze mnie metodę :)

Dodam tylko, że cena rzeczonych torebek jest bardzo niska, także, gdybyście chcieli się w nie wyposażyć, to śmiało to zróbcie :)





Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć