Batman - maska handmade


Tak, jak obiecałam, jest i mała niespodzianka dla wszystkich chłopców - fanów Batmana! :) Już teraz, za sprawą handmade'owej maski będą mogli przeobrazić się w swojego ukochanego superbohatera! :)

Projekt powstał kilka dobrych lat temu. A przygotowałam go z myślą o moich przedszkolakach. Z tego, co sobie przypominam był akurat okres wakacyjny i aby umilić dzieciom czas wymyśliłam, by stworzyli oni swoje własne maski - chłopcy chcieli wcielić się w Batmana, a dziewczynki w Hello Kitty. W związku z tym z tekturki wykonałam część bazową maski, a resztę maluchy ozdabiały bibułą marszczoną, pociętą w drobne kawałeczki (taka była ich preferencja). Udało mi się nawet znaleźć kilka zdjęć przedstawiających sam akt produkcji - zamieściłam je na samym końcu wpisu :)

Maska, którą dziś publikuję, powstała z czarnego papieru technicznego, aczkolwiek jeśli chcecie, by posłużyła Wam przez dłuższy czas, stwórzcie ją z filcu. Jako że proces jej tworzenia nie jest zbyt wysoce skomplikowany, bo ogranicza się jedynie do odwzorowania szablonu na papierze (tudzież filcu) oraz wycięcia uzyskanego kształtu, dlatego przedstawiam Wam jedynie zdjęcia efektu końcowego. Wspomniany szablon jest do Waszej dyspozycji - osoby zainteresowane mogą skontaktować się ze mną drogą mailową (adres podany jest, tradycyjnie, w zakładce KONTAKT).

Tutorial ukazujący sposób mocowania gumki zobaczycie TUTAJ (etapy 6 - 11).




A jeśli jesteście zainteresowani stworzeniem innego rodzaju masek, to zachęcam do zapoznania się z moimi wcześniejszymi postami:
🎈Maska LEGO Ninjago
🎈Maska Jednorożec

Poniżej kilka ujęć z produkcji "batmanowych" masek w wykonaniu przedszkolaków:










Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć