Zimowy świecznik ze słoika i soli (video)


Lubicie bożonarodzeniową atmosferę? Jeśli odpowiedź brzmi: "TAK", to mam dla Was coś, co sprawi, że zimowe wieczory będą bardziej klimatyczne ;) Handmade'owy świecznik - to dekoracja, która skradnie serce niejednemu miłośnikowi świątecznych "bibelotów"... tyle, że w tym przypadku sami będziemy mieli okazję ją wykonać. I, gwarantuję, efekt końcowy zrobi na Was piorunujące wrażenie!

Takie świeczniki można by z powodzeniem zaklasyfikować jako TIP... Bo słoik i sól ma w domu każdy z nas... chyba ;)




Kika lat temu miałam okazję wykonać świeczniki z użyciem wyłącznie soli drobnoziarnistej (klik), ale wersja dwuskładnikowa (sól grubo - i drobnoziarnista) daje według mnie dużo lepszy efekt. Zresztą, możecie to sprawdzić sami ;) 




Komentarze

  1. Świetny pomysł na świecznik.Film obejrzałam i już wiem, co będziemy robić, gdy przyjdą do mnie wnuki.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 :) Cieszę się, że pomysł na świecznik się Tobie spodobał :) A takie prace są wprost idealne dla dzieci :) Normalnie aż zazdroszczę Twoim wnukom! Taka babcia to najcenniejszy skarb! :) Ściskam i ja! <3 :) :) :)

      Usuń

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć