Ptak origami (video)

 

I nastała jesień! Z jednej strony to dobrze - będzie więcej okazji do tworzenia... a z drugiej - przyzwyczaiłam się do spędzania dużej ilości czasu na świeżym powietrzu. Ale nie ma co narzekać. Jeszcze trochę i będzie zima, a później... ukochana przeze mnie wiosna :D Także szukajmy pozytywów :) Przykładowo dla mnie wielkim sukcesem jest fakt, że nagrałam ostatnio kilka filmików, które będę stopniowo publikować na swoim kanale na YouTube (!) Jest to nie lada wyczyn, bo przy małym dziecku ciężko jest o wolną chwilę. Jeden ze wspomnianych wideo - instruktaży pojawił się kilka dni temu (Super Boy - prezent z okazji Dnia Chłopaka), a dziś zamieściłam kolejny - z ptakami origami w roli głównej. Jesień za oknem, więc będzie można je jakoś ciekawie wyeksponować ;)

Znam co najmniej kilka sposobów produkcji papierowych ptaszków i będę dążyła do tego, by przygotować dla Was stosowne tutoriale. Ten, który możecie oglądać, jest jednym z prostszych, także myślę, że bez większych trudności przebrniecie przez wszystkie zaprezentowane w nim etapy tworzenia.





Gdybyście mieli jakieś dodatkowe pytania czy sugestie, zapraszam do podzielenia się nimi w komentarzu lub odezwania się do mnie drogą mailową (adres podany jest w zakładce "KONTAKT")





Komentarze

  1. Ja szukam właśnie ptaka origami i znalazłam 😘🕊️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he :D Cieszę się, że odnalazłaś go właśnie tutaj ;)

      Usuń
  2. Często z dzieciakami układamy origami. Bardzo fajna zabawa. Wszystko co pochodzi z Azji, ma w sobie coś intelektualnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak! :) Ja też uwielbiam origami! :) To świetny sposób na odprężenie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć