Bałwanek, myszki i dzieci - czyli zimowa dekoracja okienna w przedszkolu


Choć astronomiczna zima dopiero za kilka tygodni, na zewnątrz już widać jej pierwsze oznaki. Nie wiem, jak u Was, ale widok z mojego okna jest fantastyczny - śnieg pada nieustannie od samego rana (!) :D Taka atmosfera zdecydowanie sprzyja tworzeniu - dziś skończyłam produkować jedną z dekoracji świątecznych, ale efektem końcowym podzielę się z Wami dopiero za jakiś czas ;) Póki co publikuję zdjęcia mojej zeszłorocznej przedszkolnej dekoracji okiennej o tematyce zimowej. Może po raz kolejny stanie się ona dla Was źródłem inspiracji... Kto wie? ;)


Identyczne ozdoby stworzyłam kilka lat temu, tyle że w wersji mini. Ich zdjęcia znajdziecie w TYM poście.








A jeśli posiadacie gdzieś w swoich zbiorach zdjęcia swoich okiennych dekoracji zimowo - świątecznych, podsyłajcie je na maila (adres podany jest w zakładce KONTAKT).














Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć