Kapelusz czarownicy z papieru w wersji DIY


Projekt edukacyjny pt. "W krainie bajek i baśni". Na celowniku: "Jaś i Małgosia". Jak to zwykle przy realizacji tego rodzaju projektów bywa, trzeba się mocno naprodukować. Pomijając już samo opracowanie planu zajęć wraz z doborem konkretnych zabaw, dużo uwagi należy poświęcić stworzeniu materiałów dydaktycznych. I tak, część rzeczy można śmiało kupić. Natomiast czasami łatwiej, fajniej, praktyczniej, ekonomiczniej, jest zrobienie czegoś od podstaw. DIY rządzi :D I tak też było w przypadku kapeluszy czarownic, które są tematem dzisiejszego wpisu ;)

Kapelusze zrobiłam z czarnego brystolu. Aby praca przebiegła sprawniej, użyłam kleju na gorąco. 

Wykonałam w sumie 2 kapelusze, które różnią się sposobem zdobienia. Pierwszy jest udekorowany srebrnymi gwiazdkami, drugi zaś posiada szarą, filcową otoczkę wraz z kokardą. 

Niestety nie robiłam żadnych zdjęć w trakcie procesu twórczego, natomiast na swojej blogowej liście "to do" mam już zapisane hasło: "Jak wykonać kapelusz czarownicy". I myślę, że wcześniej czy później taki projekt się tutaj pojawi :D Jakby co: przypomnijcie mi o tym :D 






Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć