Miś (kartka okolicznościowa) i słonik (bilecik prezentowy) w wersji handmade

 

Kilka dni temu miałam okazję współtworzyć album dla maluszka, który w najbliższym czasie ma celebrować swój chrzest. Swoistym dopełnieniem całości była kartka okolicznościowa oraz bilecik prezentowy. Obie dekoracje wykonane (a jakże) własnoręcznie! :D 

Kartkę oraz bilecik tworzyłam po pracy, w godzinach wieczornych, tak że nie posiadam większej ilości zdjęć. Zachowało się tylko to, co widać. 

Jakość samych fotek może i nie powala, ale uznałam, że i tak warto je wam tutaj pokazać. Z kilku powodów ;) 

Pierwszy i najważniejszy: zainspirowanie was do samodzielnego tworzenia <3

Szczególnie, że (i tu kolejne argumenty) prace te bardzo łatwo wykonać, nie korzystamy tutaj z materiałów, które są kosztowne, a raczej bazujemy na tym, co mamy. 

Już rozwijam swoją wypowiedź, byście zrozumieli mój przekaz :)

Otóż poza skorzystaniem z dekoracyjnej kartki, która posłużyła jako baza, użyłam także ozdobnego papieru oraz dekoracji w postaci misia i słonika. Zarówno papier, jak i oba zwierzątka, to nie kupne elementy, ale druki. Tak jest. Nie przywidziało się wam: wszystko to wydrukowałam. Oczywiście najpierw znalazłam odpowiednie wzory w Internecie :D

Co prawda miałam w zanadrzu gotowe, tj. kupne elementy, ale w żaden sposób nie zgrywały się z tym, co chciałam osiągnąć. Stąd też wybór padł na ozdoby drukowane. I przyznam się wam, że jestem w pełni zachwycona efektem końcowym... Moja koleżanka (dla której to przygotowałam) również. I mam głęboką nadzieję, że i maluszek oraz rodzina będą mieć identyczne odczucia :) 

Czekam jeszcze na wasze reakcje - dajcie znać w komentarzu, co sądzicie o moich pracach <3 



Komentarze

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć