Domek z filmu "Odlot" - dekoracja drzwi przedszkolnej sali dydaktycznej


Nowy rok szkolny = nowe zmiany wizualne w budynku przedszkola. W pierwszej kolejności zajęłam się stworzeniem dekoracji drzwi, prowadzących do sali mojej grupy. Całość nawiązuje do filmu animowanego "Odlot", w którym pojawia motyw podróży, przyjaźni i marzeń... a przedszkole jest przecież dla każdego dziecka miejscem, gdzie zaczyna się pierwsza, prawdziwa przygoda życia ;) To, co widać na zdjęciu głównym jest tylko jednym z elementów projektu... Na dalszych fotografiach zobaczycie, jak prezentuje się cała dekoracja.


Powyższy domek symbolizuje nasze przedszkole...

... które jest otoczone pięknymi zielonymi zaroślami.

Na dachu widnieje napis z nazwą przedszkola (wykorzystałam gotowe, piankowe literki).




Jesteście gotowi, by zobaczyć całą dekorację





Tuż nad drzwiami ulokowałam napis "Where our adventures begin"



Literki wycięłam z czarnego papieru technicznego oraz kolorowej folii piankowej. Elementy, które wiszą na ścianie zostały do niej przytwierdzone specjalną masą mocującą.

Chmurki wycięłam z błękitnej folii piankowej (znajdują się one również na drzwiach).



Część baloników "odfrunęła" nawet na sąsiednie ściany ;)

Wykonałam je  z kolorowego papieru rysunkowego i technicznego.
Ponadto widnieją na nich imiona dzieci, które przynależą do mojej grupy. 




Co sądzicie o takiej "drzwiowej" dekoracji? Moi wychowankowie są wprost zachwyceni, a o to właśnie w tym chodziło ;) :)

Ps. W tym miejscu muszę dodatkowo podziękować pewnej osobie, która niemal błyskawicznie znalazła w moim tekście błąd zaraz po jego publikacji. Dobrze mieć tak uważnych czytelników ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

Copyright © Lubię Tworzyć